12.12.2025
Оқу-тәрбие процесін жоспарлауға сәйкес 1 сынып оқушысымен фортепиано сыныбында ашық сабақ өткізілді. Жас пианистердің құзыреттілігін қалыптастыру-бұл техникалық дағдыларды, музыкалық-теориялық дайындықты , есту мен ритақты дамытуды, тұрақты тәжірибені, әртүрлі стильдерді игеруді, ансамбльдерде өнер көрсету мен ойнай білуді, сондай-ақ әртістік пен музыкалық ойлауды дамыту үшін педагогикалық сүйемелдеуді қамтитын кешенді процесс. Бұл сабақта заманауи әдістер қолданылды, мысалы: 1.оқушымен бірге белгілі бір мәселелерді шешуге бағытталған проблемалық оқыту әдісі; 2.сабақтың сюжетінде жүзеге асырылатын оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі 3. сәттілік жағдайын құру. Сабақтың жетекші әдісі-оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі, оны қолдану аралас түрлердің интеграциясын қабылдау арқылы мүмкін болады. Бірінші оқу жартыжылдығының соңында оқушының белгілі бір білімі, дағдылары, мамандығы бойынша дағдылары бар, олар бекітуді талап етеді. Осы мақсатта қорытынды жалпылау сабақтары өткізіледі. Оқушы үшін мұндай сабақтар – өткен материалды қайталау және бекіту, ал мұғалім үшін – оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру тәсілдерінің бірі.