«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Балкашин ауылының балалар музыка мектебі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнына»  
Государственное коммунальное казённое предприятие "Детская музыкальная школа села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"  

Әлеуметтік желілер

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Музыка әлемі, әдемі және шексіз"

29.03.2022

"Музыка әлемі, әдемі және шексіз"
Балкашин Балалар музыка мектебінің өмірінде қаншама оқиғалар, істер мен жетістіктер болып жатыр .Тек 2021 жылы біздің музыка мектебінің оқушылары түрлі деңгейдегі 10 байқауға қатысып, лауреат атанды. БММ – де оқитындардың жетістіктері-оқытушылардың өздері үшін де, бүкіл аудан үшін де күмәнсіз мақтаныш. Әр оқушының қоржынында әр түрлі номинациялар бойынша марапаттар аз емес: Аспаптық орындау, Вокалдық өнер. Өткен жылдармен салыстырғанда ДМШ-ға баратын балаларды қамту 60 оқушыны құрайды.
Баланың шығармашылық өміріндегі музыкалық жарыстардың рөлін асыра бағалау қиын. Халықаралық, республикалық, облыстық лауреат атағы қазіргі заманғы Орындаушының қажетті атрибутына айналды. Қазіргі жағдайда музыкант-Орындаушы конкурстық регалияға ие болуы керек және сонымен бірге жарқын шығармашылық тұлға болуы керек. Осы екі нәрсені біріктіру үшін студент пен оның мұғалімі кәсіби және жеке құндылықтар жүйесін дұрыс құруы керек. Ол үшін музыкалық байқау деген не және орындаушы музыканттың шығармашылық жұмысы деген не екенін түсіну үшін ерекше жұмыс қажет. "Балалардың дарындылығы" және "дарынды балалар" ұғымдары Педагогикалық қызметті ұйымдастырудың екіұшты тәсілдерін анықтайды. Бір жағынан, әр бала "дарынды" және мұғалімнің міндеті-әр баланың зияткерлік және шығармашылық әлеуетін ашу. Екінші жағынан, шығармашылық және зияткерлік әлеуеті жоғары, оқытуды, дамуды және тәрбиені ерекше ұйымдастыруды қажет ететін балалар санаты бар. Бұл балаларды, әдетте, оқуға мәжбүрлеудің қажеті жоқ, олар өздері жұмыс іздейді, көбінесе қиын, шығармашылық. Қазіргі музыканттың негізгі міндеті-музыкаға деген құштарлықты сақтау. Мұғалім өз шәкірттерінде қатты шығармашылық принциптерді, жеке музыкалық тәуелділіктерді тәрбиелеуі керек. Оқушының санасында музыканы мәдениеттің құбылысы және терең түсіну пәні ретінде өзінің жеке міндеттерінен ажырату өте маңызды: бірінші кезекте музыка, орындаушының жеке басы, практикалық шығармашылық міндеттер қойылуы керек. Оқушыға музыкалық әдебиеттің кең ауқымымен танысуға деген шынайы қызығушылықты ояту, оның жалпы мәдени көкжиегін кеңейту, осылайша тәуелсіз шығармашылық бірлікті қалыптастыру қажет. Осындай екпінмен бастысы музыкамен айналысу болып қала береді, бұл сөзсіз кәсіби жетістіктерге әкеледі. Бұл жағдайда конкурс пайда да, тәжірибе де, атақ та әкелуі мүмкін. Қазақстанда талантты және дарынды балаларды қолдау мақсатында "балалар жылы" жарияланды, ақпан айында БММ оқушылары деңгейі мен бағыттары бойынша облыстық, республикалық, халықаралық конкурстарға қатысты. Және келесі нәтижелерге қол жеткіздік. INTERNATIONAL MUSIC COMPETITION Art aspect халықаралық музыкалық байқауында г. Нұр - сұлтан "халық аспаптары" номинациясы бойынша аккордеон: Крашанников Владислав - III дәрежелі лауреат дипломы, Бурдинский Иван - IV дәрежелі лауреат дипломы, "фортепиано" номинациясы бойынша: Нурмагамбетова Медина-IV дәрежелі лауреат дипломы, оқытушы Куприянова Е. Д. Ақмола облысының Балалар музыка мектептерінің оқушылары арасында "Жас дарын" жас музыканттар конкурсында "Рухани жаңғыру"бағдарламасын жүзеге асыру аясында. Музыкалық дарынды оқушыларды, дарынды балалар ұжымдарын қолдау. Бұл байқаудың ұйымдастырушысы: Көкшетау қаласы, Ақмола облысы білім басқармасының "Ақмола дарыны" дарынды балалар мен талантты жастарды анықтау және қолдау орталығы. Қазақ халық аспаптары номинациясы бойынша кіші жас санатындағы домбыра сыныбы жеке әнге келесі оқушылар қатысты: Кнак Ангелина, оқытушы Маканов Сабыр Бүркітбайұлы. Ашкенова Нұргүл, оқытушы Жүзжасаров Саят Маратұлы. Бағдарламалық талаптар бойынша оқушылар әртүрлі сипаттағы пьесаларды орындауы тиіс, олардың бірі қазақстандық немесе шетелдік композитордың шығармасы (сүйемелдеуімен бір шығарма) -қатысқаны үшін Сертификат. Екі ансамбль: Задорожняя Виктория, Кроль Милана, Қайырбаев Бақтияр басшылығымен Маканова с.Б. және Қайырбай Ұлағат, Ашкенова Нургуль басшылығымен Жүзжасаров С. М. - қатысқаны үшін Сертификат. Үлкен жас санатындағы орыс халық аспаптары номинациясына аккордеон сыныбы, соло қатысты: Красшанников Владислав, оқытушы Куприянова Елена Дмитриевна. Бағдарламалық талаптарға сәйкес, ол ойынды 5 шығармамен таныстырып, екі турға қатысуы керек еді. 1 тур: виртуоздық сипаттағы пьеса, қазақ композиторының полифониялық пьесасы және пьесасы. 2 тур: өңдеудегі орыс халық әні, үлкен формадағы пьеса. II дәрежелі лауреат дипломы. Балалар мен жасөспірімдер арасындағы республикалық қашықтық (онлайн) шығармашылық байқауы. Ұйымдастырушы Мұқағали Мақатаевтың шығармашылығына арналған "Алау групп" балалар-жасөспірімдер өнер орталығы. "Аспапта ойнау" номинациясына халық,фортепиано бөлімдерінің оқушылары қатысты. II дәрежелі дипломмен және медальмен келесі оқушылар марапатталды: (соло аккордеон) Красанников Владислав, Бурдинский Иван, оқытушы Куприянова Елена Дмитриевна. Бондаренко Арина (соло гитара), оқытушы Баранов Виталий Юрьевич. Күйгенова Алена, Бурамбаева Аружан (жеке фортепиано), оқытушы Баранова Светлана Александровна. Барлық оқытушылар байқау лауреаттарын дайындағаны үшін "Алғыс хатпен" марапатталды. Ол өзінің музыкалық оқуын осы жылы бастаған, жас музыкант, III Халықаралық қашықтық фестиваль-конкурсына қатысқан. "Зимние забавы "номинациясында аспапты жанр, халық аспаптары жеке домбыра номинациясы бойынша 1 сынып оқушысы Серік Әлібек, кіші жас санаты бойынша -8 жас - І дәрежелі лауреат дипломымен марапатталды, оқытушы Заидов Берік Сәкенұлы" Алғыс хатпен " марапатталды. Соло аккордеон: 14 жыл Красшанников Владислав және 13 жыл Бурдинский Иван жүлдегерлер болды, әр түрлі жас санаттарында 2 орын алғаны үшін II дәрежелі лауреат дипломдарымен, медальмен және халықаралық конкурс кубогымен марапатталды. "Алғыс хатпен" оқытушы Куприянова Елена Дмитриевна марапатталды. Конкурсқа дайындықтың және оған қатысудың арқасында, табанды дайындықтың, мақсатқа ұмтылушылықтың және сауатты педагогикалық жұмыстың арқасында үлкен шығармашылық табыстарға қол жеткізді, өздерін жақсы жағынан көрсетті: олар лайықты өнер көрсетті және оқытушылар қойған міндеттерді орындады. Бұл балалардың өзін-өзі бағалауын арттырады және сізді одан да жақсы нәтижелерге қол жеткізуге мәжбүр етеді. Байқау аяқталғаннан кейін балалар аспапта жаттығуға деген үлкен ықыласқа ие болады және айтарлықтай прогресс байқалады. Мұндай іс-шараларға қатысу баланың бәсекеге деген табиғи қажеттілігіне сәйкес келеді. Бірақ жеңу үшін көп жұмыс істеу керек. Біз білеміз: қазіргі балалар, жалпы алғанда, әртүрлі себептермен аз айналысады: мектептегі үлкен жұмыс, жалқаулық, үй сабақтарының нашар ұйымдастырылуы және т.б. байқауға қатысу балаларға нақты мақсат қояды, оларды түсінуге жақын: достық жарыста басқалармен күш сынап, жеңуге тырысыңыз. Балаларға арналған конкурстар, Жалпы алғанда, өте пайдалы екенін атап өткім келеді. Олар таланттарды ашуға көмектеседі, оқытушыларға арналған нұсқаулық және кедергісіз практикалық мектеп болып табылады, оқушылардың репертуарын кеңейтеді, олардың сахналық төзімділігін нығайтады. Сонымен, дайындықтың және конкурстарға қатысудың арқасында балалар жоғары өнерді бағалаушы және әуесқой болып қана қоймай, сонымен қатар кәсіби деңгейде орындауды үйренеді, бұл балаларды кәсіби оқытуға дейінгі жаңа білім беру бағдарламаларының негізгі өзекті міндеті болып табылады. БММ жас музыканттарының балалары, педагогтары, ата – аналары-бұл жылжымалы, бастамашыл команда. Мұнда әрдайым көптеген идеялар бар және оларды жүзеге асыру мүмкіндіктерін іздейді, тек алға, музыкалық Олимптың шыңына жетуге деген ұмтылыс бар. Биылғы жыл жарқын болашаққа толы. Музыка әлемі соншалықты әдемі және шексіз, демек, әлі де көптеген жаңалықтар мен жетістіктер бар! Балаларға сәттілік, шығармашылық шабыт, музыкалық салада алға жылжу тілегім келеді!

Просмотров: 203


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст