«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Балкашин ауылының балалар музыка мектебі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнына»  
Государственное коммунальное казённое предприятие "Детская музыкальная школа села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"  

Әлеуметтік желілер

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Музыкалық мектептегі әдістемелік қызмет

04.04.2024

                                Музыкалық мектептегі әдістемелік қызмет
    Балаларға қосымша білім беру жүйесін сәтті дамыту оның теориясы мен әдістемесін жасамай мүмкін емес. Бұл процесте әдістемелік қызмет маңызды рөл атқарады. Ғылыми әдебиеттерде әдістемелік қызмет әдістемелік білімді алуға, жүйелеуге және таратуға бағытталған әрекеттер жиынтығы ретінде қарастырылады. Әдістемелік қызметтің негізгі түрлері: өзін-өзі тәрбиелеу, әдістемелік зерттеу, озық тәжірибені сипаттау және жалпылау, педагог кадрларды оқыту, әдістемелік көмек.  Мәдениет саласындағы балаларға қосымша білім берудің әдістемелік қызметі-бұл педагогтің шығармашылық әлеуетін жан-жақты дамытуға, сайып келгенде, оқу-тәрбие процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға, білім алушылардың білім деңгейін, тәрбиесі мен дамуын арттыруға бағытталған практика жетістіктеріне негізделген шаралардың тұтас жүйесі.Қосымша білім беру педагогының, басшының қызметі әдістемелік қамтамасыз етусіз мүмкін емес. Қызмет түрі ретінде бұл әдістемелік қызметтің әртүрлі түрлерін құруға, педагогикалық қызметкерлердің әртүрлі санаттарына әдістемелік көмек көрсетуге, оң педагогикалық тәжірибені анықтауға, зерттеуге, жалпылауға, қалыптастыруға және таратуға бағытталған процесс. Қызметтің кез-келген түрін әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету дегеніміз-бұл қызметті жүзеге асыратын адамға уақытында көмекке келу, қиындықтарды әдістемелік тұрғыдан сауатты жою, педагогикалық, әдістемелік, тәрбиелік, білім беру қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға байланысты туындаған сұрақтарға негізделген жауаптар беру. Балаларға қосымша білім беру мекемесіндегі әдістемелік жұмыс-бұл педагог қызметкерлердің ғылыми-теориялық, әдістемелік дайындығы мен кәсіби шеберлігін арттыру жөніндегі жүйелі ұжымдық және жеке қызметі. Оның негізінде бірнеше аспектілер жатыр:- белсенді: мотивтер, мақсат, міндеттер, мазмұн, формалар, әдістер, нәтижелер;-мазмұнды: бұл әдістемелік жұмыстың өзара байланысты үш бағыты: әдістемелік, ғылыми-теориялық және психологиялық-педагогикалық дайындық;-басқарушылық: бұл педагогикалық талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және реттеу. Қосымша білім беру мекемесіндегі әдістемелік жұмыстың мақсаты: педагог қызметкерлердің кәсіби шеберлігін арттыру және жетілдіру үшін жағдай жасау. Қосымша білім беру мекемесіндегі, атап айтқанда, балалар өнер мектебіндегі әдістемелік жұмыстың міндеттері: педагог қызметкерлерге оқытудың принциптері мен әдістемелік әдістерін іске асыруда, балаларды тәрбиелеу мен дамытуда көмек көрсету; педагог қызметкерлердің кәсіби қызметінде мотивацияны дамыту және шығармашылықты ынталандыру. Әдістемелік жұмыстың құрылымы әр мекемеде дербес әзірленеді. Құрылымның міндетті элементтері-педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес. Мектептің әдістемелік жұмысының негізгі мақсаты-оқу-тәрбие процесінің сапасын және оқытушылардың кәсіби шеберлігін арттыруға ықпал ететін жағдайларды ұйымдастыру.Мектептегі әдістемелік қызмет мынадай міндеттерді шешуге бағытталған: оқыту мен тәрбиелеудің қолданыстағы нысандарын, әдістерін, құралдарын жетілдіру; білім беру бағдарламаларын жетілдіру; оқу процесіне озық педагогикалық тәжірибе мен заманауи педагогикалық технологияларды енгізу, мектептегі білім сапасын жақсарту, оқытушылардың кәсіби шеберлігін арттыру.мектептің уродикалық қызметі-бұл өзара байланысты екі мәселені шешуге бағытталған әр түрлі деңгейдегі және әр түрлі формадағы іс-шаралар жүйесі: - оқу процесін жетілдіру; - оқытушылар құрамының кәсіби құзыреттілігін арттыру.Оқу-тәрбие процесін жетілдіру әдістемелік жұмыстың мынадай бағыттарын қамтиды:-оқу-тәрбие процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету .- шығармашылық тәсілдерді оқытудың нысандары мен әдістерін жетілдіру; - оқудан тыс қызметтің нысандары мен мазмұнын жетілдіру.Оқытушының кәсіби құзыреттілігін арттыру мыналарды қамтиды:- оқытушылардың кәсіби дайындық деңгейін, олардың кәсіби қажеттіліктері мен проблемаларын зерттеу;- оқытушыларға қосымша білім беруді дамытудың негізгі бағыттары, жаңа педагогикалық технологиялар, балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша оқу-әдістемелік әдебиеттер бойынша қажетті ақпарат беру;-курстар, семинарлар, конференциялар, мастер-кластар шеңберінде оқытушылардың біліктілігін арттыру; - қызметкерлерді біліктілік санатына аттестаттауға дайындауға көмектесу; - педагогикалық тәжірибені жинақтау және тарату;- жеке педагогикалық практикада дамыта оқыту қағидаттарын іске асыру; - жалпы психологиялық-педагогикалық мәдениетті арттыру;- орындаушылық қызметте кәсіби шеберліктің көрінісі. оқытушылар рудодикалық жұмысты әр түрлі формада жүзеге асырады: - әдістемелік хабарламамен, рефератпен, әдістемелік секцияда, педагогикалық кеңесте баяндама жасау; - облыстық және аудандық әдістемелік секцияларға конференцияларға қатысу; - ашық сабақтарды әр түрлі деңгейде көрсету; - Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; - әдістемелік жұмысты жазу;- дайындық және қатысу әдістемелік, педагогикалық және орындаушылық конкурстар. Мектептің әдістемелік қызметі әр оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.  Ұжым оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруға ықпал ететін жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолданады.

Просмотров: 352


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст